17 januari 2012

'n Heleboel sneeuwmannen...


Gewoonlijk maak ik nooit 2 keer hetzelfde project, maar voor ZusJe heb ik opnieuw een uitzondering gemaakt. Ze is namelijk dol op de Snow Guys en omdat ze zelf niet quilt... inderdaad, is het aan mij ;o)

Usually, I never make the same project twice, but this time, I made an exception. ZusJe is very fond of the Snow Guys and since she's not a quilter herself... yes, it's up to me ;o)


Maar ik vind het niet erg, want ik vond het erg leuk om aan deze kleine witte, fluffy ventjes te werken. Ik ben begonnen aan de eerste, zijn naam is James.

But I don't mind, because I really like making these white, fluffy guys. I started working on the first one. called James.


Mams is ook een echte sneeuwman-fan. Zij maakt haar eigen versie van de Snow Guys: in plaats van 3 fotolijstjes, voegt zij de blokjes samen in een mini quilt.

Mams is a huge snowman fan too. She's making her own version of the Snow Guys: instead of 3 photo frames, she's putting them together in a mini quilt.


Zoals gewoonlijk, vertelt ze me niet veel, dus ik ben super nieuwsgierig naar hoe haar quiltje eruit gaat zien! Ze heeft wel een klein voorproefje gegeven van haar sneeuwmannen tot nu toe.

As usual, she doesn't tell me anything, so I'm really curious to seeing her finished quilt! She gave me a little sneak peek of her snowman so far.


Fien heeft haar Snow Guys klaar. Ze heeft voor het eerst geappliceerd en dat is ontzettend goed gelukt! Kijk maar eens naar haar schattige sneeuwmannen:

Fien has finished her version of the Snow Guys. It's her first time to appliqué and she has done a fantastic job! Look at her lovely snowman:

Hallo Ellen,
Hier een foto van mijn sneeuwmannen.
Ik vond het heel leuk om te doen, en het is redelijk gelukt.
Het kan natuurlijk nog beter, maar ik heb er zo al veel van geleerd.
Ik denk dat ik het nog vaker gaat doen.
Fijn weekend.
Groetjes Fien.


En tot slot is Hélène ook druk bezig geweest met het maken van sneeuwmannen. Dit is haar mooie versie van het 'In The Meadow...' mini quiltje. Bedankt voor de foto's dames!

Last, but not least, Hélène has been working on some snowman too. This is her beautiful version of the 'In The Meadow...' mini quilt. Thanks for sharing ladies!

Hello dear Ellie,
how are you ?

I just finish the last mini-quilt ! I used Debbie Mumm fabrics. Thank you very much for all your designs.

amicalement,
bisous,
Hélène

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo zijn het stuk voor stuk goed geslaagde projecten geworden. Die van je moeder spreken me wat kleur betreft erg aan, heel subtiel.

Inge zei

Leuk om al die verschillende versies te zien. Ik vind deze sneeuwmannen ook superleuk, maar weet even niet wanneer ik ze zou moeten maken. Gelukkig heb ik er nog een stel van vorig jaar. Die hangen nu her en der.

Groetjes,
Inge

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zien er stuk voor stuk leuk en lief uit.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Leuk om al di verschillende sneeuwmannen te zien. De dames en jij hebben erg hun best gedaan.

Daniëlle zei

Maar dat is geen straf om die kouwe kereltjes nog een keer te moeten maken! Veel bouwplezier met de pyramides! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

inge zei

mooie projecten!

Guusje, zei

Wat zijn ze allemaal erg leuk. Zo gezellig om te zien.

Ellie's Quiltplace zei

@ Josée, Inge, Ines, AnitaS, Inge, Petra: Mams en Fien hebben heel andere kleuren gekozen dan ik, maar zo zie je hoe je toch leuk je eigen inbreng kan hebben in het patroon. Ik vind beide versies ontzettend leuk!

@ Daniëlle: zeker niet! En trouwens, zoveel werk is het niet. Het is een leuk cadeau.

Ellen zei

Ohh wat ziet dat er gezellig uit al die sneeuwmannen en je moeder maakt ook weer iets supers zo te zien.

groetjes, Ellen

sylvia zei

Wat gaaf ziet dat er allemaal uit, het zijn dan wel kouwe,maar ook hele gezellige kerels!!!
groetjes, Sylvia

Irena zei

nou ontbreek nog wat sneeuw,jammer

Kiekplaotiesenzo zei

Ze zien er allemaal prachtig uit hoor en je zusje zal trots op je zijn! groet.

Miny zei

Wat een super leuk patroon!

Groeten Miny

Ellie's Quiltplace zei

@ Ellen, Sylvia: ook al ligt er buiten geen sneeuw, die kouwe kerels binnen zijn best gezellig!

@ Irena: van mij zou het ook mogen sneeuwen. Nou ja, vriezen toch in elk geval. Dan gaan de verkoudheidsbacterieën in de lucht tenminste dood. Ik heb er namelijk al genoeg van gezien :o(

@ Kiekplaotiesenzo: dankjewel. Ik hoop dat ze er straks blij mee is!

@ Miny: dankjewel. Ze zijn ook super leuk om te maken. Een klein, maar gezellig werkje.

Terray zei

Ohhhhh ze zijn zo leuk die sneeuwmannen. Ik moet me beheersen om je webwinkel niet te bezoeken want dan ben ik de klos en wordt mijn rijtje met projecten nog langer ;-) Maarre....tzt weet ik je echt wel te vinden!!

Lieve Groetjes
Tertia

Ellie's Quiltplace zei

@ Tertia: och, een projectje meer of minder... ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...