8 juli 2012

Regen...

Vandaag regent het. Eindelijk! Ik hoorde dat er op verschillende plaatsen schade was door hevige regen en onweer, maar wij hebben tot nu toe maar enkele druppels gehad. Op het terras leven de planten nu helemaal op. Ondanks dat ik ze elke dag water heb gegeven, genieten ze zichtbaar van deze verfrissende douche. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel fijn vind, want ik heb veel liever deze frisse lucht dan de benauwde lucht van de afgelopen week.

Today it's raining. Finally! I heard that heavy thunderstorms caused quite some damage in several regions, but we have had only a few drops of rain. Untill now. I see that, eventhough I watered the plants every day, they really enjoy this refreshing shower. I must say I like it either, since I prefer the fresh air over the muggy weather we had last week.


Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties op mijn vorige berichtje. Elke dag gaat het weer een beetje beter. Mijn schouder en borst doen nog steeds veel zeer, maar de blauwe plekken worden al wat minder blauw en pijnlijk. Ik ben blij, want ik kan niet goed stilzitten en niks doen...
Terwijl ik naar de Tour keek, merkte ik op dat ik niet de enige ben die met de fiets is gaan liggen. Vergeleken met wat sommigen van die mannen op hebben gelopen ben ik blij dat ik niets ernstigers heb!

I want to thank you all for your sweet comments on my last post. Each day I'm feeling a little bit better again. My shoulder and chest are still hurting, but the bruises seem less blue and painful. I'm glad, because I'm not the girl to just sit down and do nothing...
While watching the Tour I noticed I'm not the only one that fell while cycling. Compared to the injuries of these men, I'm glad I have nothing that bad!


Tijdens de Tour heb ik ook mijn patchworkproject weer opgepakt en, voor het eerst sinds dagen, weer een paar steekjes gemaakt. Ondanks dat het niet zo snel vooruit gaat, ben ik wel tevreden met hoe de Shades of Summer er gaat uitzien. Misschien kan ik vandaag nog wat steekjes doen.

Fijne zondag!

During the Tour, I picked up my patchwork project and, for the first time in days, I made a few stitches. Eventhough it's a slow process now, I think the Shades of Summer quilt is coming along really nice. Maybe I can make some more stitches today.

Have a nice Sunday!

7 opmerkingen:

Annelies zei

Dag Ellen,

Doordat hier mijn man is gevallen heb ik die van jou even gemist.
Ik wens je heel veel beterschap.
Fijne zondag,

Annelies

Ineke zei

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat, heerlijk dat je gelijk weer draad en naald oppakt. De pijnlijke plekken verdwijnen zeker nog wel!
Fijne zondag

inge zei

terwijl ik dit lees merk ik net dat er in de tour weer een renner tegen dek ging. pfff! veel beterschap! hier al veel regen gehad, in de buurgemeenten is er wateroverlast

Anoniem zei

Gelukkig,dat je weer zin krijgt in steekjes maken, nu jij je beter voelt.
Hier wel regen,maar niet zoveel als op buienradar werd voorspeld.
beterschap met de restverschijnselen en fijne zondag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Gonny zei

Fijn te lezen dat het de goede kant op gaat met je.
Hier wel buien maar geen onweer. Net wat je zegt goed voor de tuin ;-)

Jasmijn zei

Natuurlijk is het voor de vakantiegangers niet leuk maar ik vind het heerlijk dat het wat frisser is. Blokjes zien er weer mooi uit hoor....maar doe het maar rustig aan!
Groetjes van ons allemaal

Irena zei

nou, ik ben blij ,dat het wat beter met je gaat,deze quilt word ook weer mooi,groet irena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...