10 maart 2013

Stemmetjes...


Soms hoor ik stemmetjes mijn naam roepen: Ellen... Ellen... Ellen...

Sometimes I hear voices calling my name: Ellen... Ellen... Ellen...


Meestal fluisteren ze, maar hoe meer ik ze probeer te negeren, hoe luider ze beginnen te klinken.

Most of the time, they speak only softly, but the more I try to ignore them, the louder they start to sound.


Het zijn stofjes, die mijn aandacht proberen te trekken. Ze willen immers dolgraag in een nieuw quiltje verwerkt worden!
En wees eerlijk, wie kan nu zo'n roep weerstaan? ;o)

Fijne zondag!

They are fabrics, trying to get my attention, because they desperately want to be used in a new quilting project!
Now be honoust, who can resist such a call? ;o)

Have a nice Sunday!




12 opmerkingen:

Annelies zei

Soms, niet al te vaak, moet je gewoon toegeven aan die stemmetjes.
Fijne zondag !

AnitaS zei

Ja en jij vind het erg om an de stemmetjes gehoor te geven. Fijne zondag.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik geef er dan ook altijd gehoor aan, of dat goed is.....soms wel ;-)

Groetjes
Ines

leonie zei

Geef ze de aandacht die ze verdienen!! Komt vast iets moois uit!

Anoniem zei

Ben benieuwd wat voor moois je nu gaat maken. Fijne zondag!

Ineke zei

Ik dacht dat ik de enige was die stemmetjes hoorde ;-) Groetjes

Guusje, zei

O wat leuk ben benieuwd.

Carin zei

Geen quilter in elk geval :-)

Ellie's Quiltplace zei

@ Annelies: inderdaad niet te vaak, maar nu kon ik niet weerstaan ;o)

@ AnitaS: helemaal niet hoor, maar als ik dat elke keer zou doen, dan zou ik nooit iets afmaken, alleen maar dingen beginnen!

@ Ines: soms moet je ook even nee kunnen zeggen. Maar het is zo fijn om tegen beter weten in te gaan en gewoon lekker met iets nieuws aan de slag te gaan!

@ Leonie: dat hoop ik ook ;o) Ik heb in elk geval een leuk ontwerpje gemaakt. In stof ziet het er altijd weer anders uit, maar met deze snoepjes van stoffen moet dat wel goed komen.

@ Wilma: het wordt een mini quiltje, gewoon iets voor lekker tussendoor. Met zulke kleine lapjes kun je niet veel grote dingen maken, maar dat hoeft ook niet altijd. Dit is lekker simpel en snel klaar :o)

@ Ineke: nee hoor, bijlange niet. Volgens mij is dat een bijverschijnsel van het quiltvirus.

@ Guusje: ;o)

@ Carin: vast niet, haha! Volgens mij zijn quilters allemaal even 'erg' ;o)

Ann zei

Hoi Ellen,
Dat ziet er uit als het begin van een mooie nieuwe quilt(je) ;-)!
Groetjes,
Ann

marion zei

alleen mensen de niet quilten denk ik..........

Ellie's Quiltplace zei

@ Ann: dankjewel! Het wordt maar een kleintje, want het zijn ienie-mini lapjes van een Mini Charm Pack, maar het is zo leuk om daarmee aan de slag te gaan!

@ Marion: dat denk ik ook. Zouden zij het begrijpen, als wij het over die welbekende stemmetjes hebben? ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...