21 september 2013

'n Week later...


Ik kan haast niet geloven dat er al bijna een week voorbij is sinds mijn laatste berichtje! Ik ben zo druk geweest met vanalles en nog wat dat ik helemaal niet doorhad dat het alweer weekend was, tot deze ochtend. De bezetter (stukadoor) heeft de muur in onze woonkamer afgemaakt, dus daar kunnen we nu eindelijk gaan schilderen, de keukenman heeft het laatste werk in de keuken gedaan dus daar kunnen we ook verder en we hebben een houtkachel gekocht voor het salon. Die is nog niet geleverd, maar we kijken er wel naar uit. Vandaag is normaal ook de dag dat onze veranda afgebroken gaat worden. Het weer ziet er prima uit, en ik ben er klaar voor ;o)

I can't believe it has almost been a week since I've written my last post! I've been so busy with all kinds of things that I just didn't realize it was weekend again untill this morning. The plasterer finished our living room, so we can finally start painting, the kitchen man finished the kitchen so we can continue our work there too, and we've bought a wood-burning stove for our sitting room, which is not yet installed, but which we really look forward too. Today should be the day that our veranda is demolished. The weather looks fine, so I'm ready for it ;o)


Naast al die dingen heb ik ook nog een beetje gequilt. Niet veel hoor, maar er zijn toch weer wat nieuwe piramides bijgekomen voor mijn restjesquilt. Het is zo'n fijn en makkelijk werkje om te doen en na een paar van die blokjes gemaakt te hebben, ben ik alle drukte van de dag vergeten.

Besides all that, I've been quilting a bit too. It's not much, but I've made some new pyramids for my scrap quilt. It's such a pleasant, easy quilt to work on and making a few blocks really helps me to forget the fuss of the day.


Voordat ik met mijn zaterdag-klusjes aan de slag ga (het huis poetsen en in de tuin werken - ze beloven voor vandaag een prachtige herfstdag), wil ik nog even reageren op Kymber's reactie op mijn blog, omdat ik denk dat misschien meer lezers zich die vraag stellen.
Kymber vroeg me of ze de verhaaltjes van mijn oude blog nog ergens kon vinden, omdat ze graag ook over mijn oudere quilts wilde lezen. Ik voel me zeer vereerd en ik zou graag een link geven naar de verhaaltjes, maar door de migratie van web-log.nl zijn alle verhaaltjes van het internet verdwenen... Ik kan ze niet terughalen of opnieuw publiceren, maar ik beloof wel om zo nu en dan over mijn oude quilts te schrijven, in nieuwe verhaaltjes op mijn nieuwe blog. Hopelijk is dat ook goed!

Fijn herfstweekend!

Before I start my Saturday routine (cleaning the house and working in the garden - they promised today will be a lovely Autumn day), I want to react on Kymber's comment, since I thought maybe more readers of my blog might be wondering about this too.
Kymber asked me whether the stories of my old blog can still be found somewhere on the internet, since she would love to read about my older quilts. I'm really flattered and I would love to give you a direct link, but because of the migration of web-log.nl, all the stories have disappeared from the internet... I can't make the stories come back or publish them again, but I do promise to write about my older quilts every now and then, in new stories on my new blog. Hope that's OK too!

Have a lovely Autumn weekend!

6 opmerkingen:

Monica zei

Leuk dat je nog tijd had om te quilten, jouw 'restjes'quilt wordt ook echt heel leuk. sterkte met de verbouwingen

Anoniem zei

Je hebt nog genoeg te doen, lees ik. Leuk, wanneer we (wij latere quiltsters )ook eens iets kunnen lezen over je oudere quilts. Ik doe sinds september 2011 mee aan deze hobby, dus ik heb ook al veel gemist. Hoe is het met je rijlessen? Dat was je toch aan het doen omdat je met de auto naar je werk moest gaan?
Een heel fijn zonnig weekend wenst je Wilma.

Ineke zei

Succes met al je klusjes van vandaag en zorg ook maar van even lekker quilten en restjes verwerken. Dat ontspant ook goed. Succes met de afbraak van de veranda.

Fijn weekend

Sieneke zei

Hoi Ellen ,

Sterkte met de verbouwing ,jullie huisje word vanzelf en plaatje ,,lieve kleurtjes voor je quiltje ,
Alles goed met Thijs ,

Fijn weekend ,regen tegen de ramen en wij quilters genieten dan .

Groetjes sieneke

ria vogelzang zei

Heerlijk, he,, dat je door een paar blokjes te patchen, zo de drukte van de dag vergeten bent. Ik herken dat ook..... Prachtige hobby hebben we toch!
Ondertussen is het zaterdagavond en ik hoop dat jullie een heerlijke werkzame dag hadden. En nu is het dan tijd voor gezellig!
Fijn weekend, Ria.

Ellie's Quiltplace zei

@ Monica, Ineke: ik probeer altijd wel tijd te maken om te quilten, want een beetje ontspanning zo nu en dan kan geen kwaad ;o)

@ Wilma: ik rij nu met een L :o) Ik moet nog wat oefenen op het 'achter een voertuig parkeren' en dan hoop ik toch deze herfst mijn examen te kunnen doen!

@ Sieneke: hier scheen heel de dag de zon, heerlijk genieten van de herfst die zich echt al aankondigt! Met Thijsje is alles prima, hij wordt een jaartje ouder vandaag!

@ Ria: ik heb helemaal niet zoveel gedaan als ik gehoopt was, die afbraak was behoorlijk spannend! Vandaag weer een dag, denk ik dan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...