15 augustus 2015

Dag Jules!...


Met die warme temperaturen zou je dingen als kou, sneeuw en... sneeuwmannen bijna vergeten.
Maar ondanks de warmte heb ik deze leukerd afgemaakt en aan mijn collectie quilts toegevoegd. Hij heet Jules en hij is een van mijn favorieten. Hij heeft zijn kous al aan de haard gehangen, hopende op cadeautjes in december ;o)

With the warm temperatures we've been having this Summer, one would almost forget about cold, snow and... snowmen.
But despite the warmth, I've added this cuty to my collection. His name is Jules and he's one of my favorites. He's hung his stocking, hoping to receive some Christmas gifts in December ;o)


De quilt is gemaakt met de nieuwe stoffen van Kristel Salgarollo, Il Nostro Natale, gecombineerd met nog een restje zwart en bruin, katoenen vulling voor de sneeuwman en een paar knopen. Het was voor mij een uitdaging om met een beperkter aantal kleuren te werken, maar ik ben heel blij met het eindresultaat!
Ik vind vooral de kerstballen leuk. Ze zijn opgevuld en dus een beetje 3D. Het ziet er moeilijk uit, maar het is eigenlijk vrij simpel en leuk om te doen.

Made from Kristel Salgarollo's new fabric line Il Nostro Natale, combined with a brown and black scrap, some cotton batting for the snowman and some buttons I think it looks lovely. It was a challenge to work with a small color palette, but I'm very pleased with the result! 
I especially love the Christmas baubles. They're stuffed, so they're somewhat 3D. It's really fun and actually quite easy.


Het patroon kun je vinden in onze webwinkel, de stoffen zijn binnenkort te vinden in de winkel!

Fijn weekend!

The pattern is available in our web shop, the fabrics will be in stores soon!

Have a  nice weekend!

3 opmerkingen:

Truus zei

Ach door deze sneeuwkerel Jules wordt de warmte gewoon dragelijk toch!
Kan me voorstellen dat het een favoriet is want het een hele leuke quilt geworden.
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wat een leuk patroon! En het is leuk geworden in die kleuren!
Liefs, Ineke

Mans Amigues zei

És una preciositat... Enhorabona!!! Petons.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...