25 juni 2016

Dat moeten we vieren!... Giveaway!

Het is alweer 10 jaar geleden dat we ons eerste patroon uitbrachten. Dit jaar komt daar onze eerste stoffencollectie bij! Dat willen we natuurlijk vieren!!! En hoe kunnen we dat beter doen dan met een...

This year we celebrate our 10th aniversary and the introduction of our first fabric collection 'Past & Present'. Of course we want to celebrate these events!!! Is there a better way to celebrate than with a...


Hoe doe je mee?
Door een reactie achter te laten onder dit bericht. Je kunt nog extra kans maken als je onze Facebookpagina volgt en het berichtje van de giveaway liked. Wil je 3 keer in aanmerking komen? Volg en like dan ook op Instagram!

How to enter?
By leaving a comment on this post. You can increase your chances by also liking our Facebook page and the giveaway post there. And for a third entry, you simply follow and like our Instagram page!


En natuurlijk het belangrijkste: wat kun je winnen?
Op 30 juni worden er 3 winnaars bekend gemaakt! Elke winnaar mag zelf een patroon kiezen uit onze collectie* (*uitgezonderd Blok van de Maand en complete pakketjes).

Veel succes!

Most important: what can you win?
We'll announce 3 winners on June 30! Each winner may choose one pattern from our collection* (*except for the BOM and kits).

Good luck!

91 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep proficiat met je prachtige collectie, en je patronen zijn zowiezo toppertjes
Knuf

johaag8 zei

Van harte proficiat een heel leuk blog .gr Aagje

Yvonne zei

Wat een leuke give away. Van harte gefeliciteerd. Kan altijd heerlijk genieten van jullie nieuwsbrief en patronen.

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd!!!Schitterende stoffen en wat een leuke give away!
Liefs, Ineke

wilma zei

Gefeliciteerd, prachtige stoffen en patronen!

Hilda de Wit zei

Gefeliciteerd! Het zijn mooie patronen en je blog vind ik leuk om te lezen. Eigenlijk ben ik ook benieuwd om de stof die je hebt ontworpen in het echt te zien. Groetjes.

10 zei

Proficiat! Je patroontjes zijn steeds heel leuk en de stofjes-die ik al in 't echt mocht bewonderen- zijn heel mooi! Groetjes, Martine

Rian zei

Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Ik ben heel benieuwd naar je stoffencollectie. Mijn schoonzusje kon ze in Keulen op de beurs al bewonderen, maar helaas heeft zij geen quiltstoffencollectie (alleen garens). Ik ben heel benieuwd naar je serie en hoop dat ze hier ergens in de buurt te koop zullen zijn.

simone zei

Gefeliciteerd en dat er nog maar veel creatieve jaren mogen volgen!

trouch zei

10 jaar! Proficiat! IK volg je zolang nog niet maar mis nu geen enkele blog of facebookberichtje. Doe zo verder! Prachtige stoffencollectie trouwens!

Valomea zei

Congratulation! And thanks for the giveaway with these wonderful fabrics.
Valomea

Annie Kingma zei

Proficiat, en een heel mooie collectie stofjes ik doe graag mee.
Groetnis Annie

Joann E zei

Congratulations on 10 years!

Juicybear zei

Gefeliciteerd, ook met je mooie eigen stoffencollectie, wat zal jij trots zijn.
Groetjes Anneke

Dientje zei

Wat een tijd alweer. Ik ken je prachtige patronen nog niet zo lang. De zijn prachtig door hun eenvoud. De Jules is bijna klaar en ik ben druk met de Switch. Heel veel geluk met het uitbrengen van je stoffen en het maken van patronen. Gefeliciteerd allemaal. Groet, Dientje

Crafts 'n' Skills zei

Oh wauw.. is hey al weer tien jaar?! Wat een tijd Ellen. En wat hebben jullie al leuke patronen gemaakt! Hier in huis vind je er genoeg van terug. Zo vrolijk!
Van je stoffencollectie heb ik nog niets in huis, dus ik ding graag mee en waag een gokje. Dank voor de gelegenheid en natuurlijk nog vele jaren! ;o)

Inge Slaats zei

Gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum, Ellen. En dan nu een eigen stoffenlijn. Echt heel mooi, helemaal jou. Ze passen ook heel goed bij verschillende projecten waar ik aan werk. Als ik ze ergens tegenkom, ga ik er zeker wat van aanschaffen.

Christine S. zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele creatieve jaren toegewenst!!
Liefs van Christine

erna zei

gefeliciteerd

witje zei

Gefeliciteerd en wat mooie stoffen en geweldige give away
Succes

Anoniem zei

Natuurlijk, eerst van harte proficiat. Knap hoor dat je dit al 10 jaar doet en nu ook een stoffenlijn hebt uitgebracht. Ik volg je al heel lang en geniet steeds weer van jouw ontwerpen en ook van je stoffenkeuzes. Op naar de volgende 10 jaar. Groetjes Wilma

uli zei

Congratulations!
I like your blog and website very much. Thank you very much!!!
Good continuation
Uli

Amber zei

Proficiat, met je 10 jarige viering alweer. Wat gaat de tijd toch snel. Ik ben al een hele tijd verlekkerd op je patronen vooral de miss Emily wil ik maken. Maar ik ben nog een beginner en vrees dat het te hoog gegrepen is. Ik zou graag meedoen met de give-away. al win ik nooit iets tja deelnemen is het belangrijkste hé. Hopelijk komen er nog vele patronen bij ik kijk er al vast naar uit. Groetjes Amber Andries

Tatkis zei

Congratulations and thank you for giveaway!

Hugs,
Tatyana

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!! En aan een leuke give-away doe ik altijd graag mee
;) Fijn weekend, groetjes, Jetta

Trudy zei

Van harte gefeliciteerd met je blog en natuurlijk de mooie stoffen die er aan komen! Nu worden jouw patronen nog mooier als ik ze kan maken met jouw stof!

jjthor zei

Cant believe it has been 10 yrs already!! Love your patterns

Betsy zei

Lovely fabrics. Thanking for the give9

johan en henny zei

gefeliciteerd! ik doe graag mee met de give away!
groetjes Henny

Bizzy Martine zei

Gefeliciteerd en doe er nog eens 10 jaar bij!!!! ������������
Grtjs, Martine

Annerose zei

Oh wie schön, es ist aber auch wunderschöner Stoff mit tollen Farben.
Gratulation. Ich hüpfe doch mal in den Lostopf vielleicht habe ich ja Glück.
Liebe Grüße Annerose

Anoniem zei

Veel berijkt in die 10 jaar op naar de volgende 10.
Gefeliciteerd.

Anoniem zei

Beste Ellen,

Gefeliciteerd met het jubileum.
Graag doe ik ook via je blog mee aan de give away.

Groetjes
Ellen

inge zei

van harte gefeliciteerd!!!!

odette zei

Proficiat met jullie 10 jaar en jullie stoffencollectie

Nath zei

Bravo pour les 10 ans et joyeux anniversaire...

Anoniem zei

THANK YOU for your neat blog+nice giveaway!
msstitcher1214@gmail.com

Martina zei

Congratulations for your milestone! And thanks for celebrating with us!

barbara woods zei

congrats ,i would love to win, thanks

jeanne v. zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Mooi zo'n jubileum....
De stoffen zijn prachtig, graag doe ik mee aan de give-away....

Anja H zei

hele mooie stoffencollectie geworden, gefeliciteerd met de 10 jaar :-)

Anoniem zei

Hallo
Das sind aber wunderschöne Stoffe zu gewinnen.
Da hüpfe ich doch in den Lostopf und versuche mein Glück

Alles Gute und liebe Grüsse
Monika

Els Duyts zei

Heb de stalen al van dichtbij kunnen bewonderen en vond die heel mooi
, dus dan zullen de definitieve stoffen niet onderdoen! Mooie collectie!

Els Duyts zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleine Vingers zei

Gefeliciteerd met het jubileum van de patronen en het uitbrengen van jullie stoffencollectie. Groeten

katrien zei

Proficiat,op naar de volgende 10 jaar.Leuke patroontjes en een mooie stoffencollectie

Heidy Kok zei

Oh, wat leuk! Daar zou ik best iets mee willen maken! Proficiat met 10 jaar quilten, bloggen en patronen!

Anoniem zei

Proficiat voor je 10 jaar bestaan!
En vooral: doe zo voort!
Het is altijd leuk om je blogs en je site te komen bezoeken, en ik ben echt benieuwd om je nieuwe stoffen te kunnen bekijken!
Josine, Turnhout

Laurel Lee Pedersen zei

Love your patterns and fabric line!

Birgitte aka Bietje zei

Je hebt echt wel wat te vieren, je blog, je patronen, winkeltje en nu ook nog je eigen stoffencollectie. En die laatste vind ik echt super, waar is ze eigenlijk te koop?
Dus een dikke proficiat en ik doe graag mee, je weet dat ik je patronen super gaaf vind.

Marijke zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum, echt een hele tijd en altijd met nieuwe ideeën nu nieuw stoffen super en nieuwe patronen geweldig hoop dat er nog tientallen jaren er worden toegevoegd!
Natuurlijk ik ook graag willen meedoen met de give away, zou toch geweldig zijn om mijn lievelingspatroon te winnen!
fijne dag,
groetjes van Marijke

BezigeBijMirjam zei

Ik ben nr. 52 die wel een gokje wil wagen bij dit jubileum. Van harte proficiat! Je bent dan wel heel jong begonnen met patronen uitgeven Ellen. Fijn weekend verder!

Quilting Moesje zei

Van harte gefeliciteerd ! Veel geluk gewenst met Ellies lapjes en patronen:0)) Leuk om te zien hoezen bij elkaar horen
Origineel, lief, fris en fruitig etc, etc

Ik doe ook graag mee!:0)))
Vingerhoedjes van Ellis (jou) heb ik nog niet ; 0))

Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Op naar de volgende 10 jaar! Fijn weekend, Winny

tine zei

Proficiat ellen met je blog.patroontjes en de mooie stof.Het is telkens genieten.ik doe graag mee aan de give away

tine zei

Proficiat ellen met je blog.patroontjes en de mooie stof.Het is telkens genieten.ik doe graag mee aan de give away

wilhelmina zei

Nu wil ik je natuurlijk graag feliciteren, en natuurlijk wil ik mee doen aan je give away maar, waar ik het meest nieuwsgierig naar ben is dat nieuwe patroon waar je aan begonnen bent maar waar ik volgens je blog nog lang op moet wachten. Namelijk tot het eind van jaar en dat lukt me niet zo goed. Ik heb het over het patroon met de ster in het midden en daar cirkels omheen. Kun je al zeggen wanneer het af is? Dan sta ik voor in de rij.
Veel succes, groetjes Willy

Biscotte zei

Bravo pour ces 10 ans et pour la parution de cette jolie collection de tissus

Truus zei

Geweldig Ellen wat je in deze 10 jaar allemaal hebt bereikt.
Van harte gefeliciteerd en op naar een volgend mijlpaal in goede gezondheid en met evenveel succes als de afgelopen jaren.
Geniet van je succes!!!
Goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

StitchyDragon Creates zei

Congratulations on your anniversary & on the fabric line (which looks gorgeous!)! Thank you for the chance to win, your patterns are just lovely 😊 Helen

Unknown zei

Heel mooie stoffen heb je ontworpen .Proficiat ze zijn geweldig mooi .Geniet ook van je blog te lezen .
groetjes Christiane

Unknown zei

prachtige stoffen !!!echt waar. proficiat met je jubileum

Carin zei

Gefeliciteerd. Tien jaar alweer !!

Mhalmavanwees zei

Proficiat Ellen al 10 jaar weer. Nog heel veel creatieve jaren erbij. Heerlijk jouw patronen en nu jouw stofjes. Zien er ook al zo prachtig uit. Nog heel veel succes verder. Fijne zondag. Maud.

Ria zei

Wat zijn je kapjes mooi zeg. 10 jaar over gedaan natuurlijk om dit te bedenken. Heel hartelijk gefeliciteerd en succes met je werkzaamheden. Groetjes Ria Visser.

Josefien zei

Van harte gefeliciteerd! Ook ik kan niet wachten tot je stoffen in de winkel te koop zijn.

Anoniem zei

Hallo Ellen, Van harte gefeliciteerd met je jubileum en je nieuwe stoffen.
Ik vind het zo mooi om te lezen dat je zoveel samen doet met je naasten
en geniet daar heel erg van.
Wat een mooi idee om een give-a-way te organiseren. Groetjes, Sandra Strampel

Unknown zei

Wat een leuke actie! Gefeliciteerd nu ook met de stoffen collectie erbij. Warme groet, Marly

Rita M zei

10 jaar is een hele tijd , je hebt dan ook al wat gepresteerd patronen , stoffen doe zo voort , dan kunnen wij ook genieten !!!

Segers Philo zei

Gefeliciteerd met je 10 de verjaardag!! Supermooi dusxdoe ik heel graag mee!!!

Régine zei

Harteliljk gefeliciteerd Ellie met dit mooie jubileum! Ik geniet altijd van je verhalen op je blog, je mooie patronen en nu je eigen stoffenserie!
Heel veel succes en vooral plezier in de komende 10 jaren.
Groetjes, Régine.

Sonja Snijder zei

Hartelijk gefeliciteerd. 10 jaar is met recht een feestje waard. Ik doe graag mee met de give away.

Unknown zei

merveilleuse idée.Felicitations pour cet anniversaire

Unknown zei

Gefeliciteerd, een mijlpaal, super mooie stofjes, hoop dat er nog vele volgen

Unknown zei

Gefeliciteerd, met het jubileum en de mooie stoffen!

Unknown zei

Gefeliciteerd, met het jubileum en de mooie stoffen!

Unknown zei

Die zijn prachtig. Zou ik ook wel willen hebben. �� volg jouw blog al vanaf dat je nog studeerde. Nu op naar het volgende lustrum. Gefeliciteerd. Ga zo verder. Veel succes.

Esther zei

Gefeliciteerd, ik ben begonnen met de 'Angels' en 'Althoug my house', en ik vind de miniquiltjes superleuk. Ik hoop je eens te ontmoeten bij Jacqueline van The Log Cabin. Heel goed bezig en ga vooral nog lang door!

Lieve zei

Dit is een schitterend idee Ellen en de stoffenserie oogt heel mooi en warm!
Proficiat met jullie 10-jarig jubileum en nu op naar de volgende 10 jaar.
Mijn voorkeur van patroon gaat uit naar de "barn dance"

brodine zei

Quelle jolie collection de tissus !!! bravo

Je suis heureuse de vous découvrir dernièrement dans divers parution française, vous souhaites encore de nombreux joyeux anniversaire :)

Unknown zei

Prachtige stoffen! Ik doe graag mee!
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Catherine M zei

happy anniversary !

lydia zei

Proficiat, mooie collectie.veel succes voor de volgende jaren.

Leonie zei

Gefeliciteerd, de tijd gaat snel, 10 jaar alweer. En dan ook nog zo'n mooie stoffencollectie! Dat er maar veel mogen volgen :)

maria zei

Proficiat Ellen 2 X met deze verjaardag en met je eigen verjaardag vandaag......
van harte gefeliciteerd meisje

cynthia wie zei

Wat een schitterende stofjes. Ik kan niet veel zeggen. Dat komt doordat ik zo zit te kwijlen. ;-)

Netty V zei

Hartelijk gefeliciteerd. Ik hoop nog lang te kunnen genieten van je ontwerpen en nu ook van je stofcollectie.
groetjes Netty

Anoniem zei

Proficiat ! Al 10 jaar !
Leuke blog, leuke patroontjes, hou ons nog maar wat jaren 'entertained' ;o)

Anoniem zei

Reactie 89: dat is veel. Mag ook wel bij het jubileum van zo'n mooie blog. Van harte gefeliciteerd. Doe graag mee met de giveaway.
Groet MiekeR

sandrarobben zei

Gefeliciteerd! En nog veel jaren erbij! Vriendelijke groeten, Sandra Robben

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué zei

Congratulations for your 10th birthday! Beautiful giveaway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...