30 juni 2016

De winnaars...!


Leuk dat jullie met zoveel hebben deelgenomen aan onze giveaway. Het is tijd om de winnaars aan te kondigen!
Gefeliciteerd
Kathryn Henderson
Gert van Raalten
en Susie Wright
Sturen jullie me een e-mail met jullie adres en de naam van het patroon dat je graag wilt ontvangen? (op www.elliesquiltplace.com vind je al onze patronen en onze contactgegevens)

Thank you all for entering our giveaway. It's time to announce the winners!
Congratulations
Kathryn Henderson
Gert van Raalten
and Susie Wright
Please send me and e-mail with your address and the name of the pattern you'ld like to receive (you'll find all patterns and our e-mailaddress on www.elliesquiltplace.com)

7 opmerkingen:

10 zei

Proficiat aan de winnaars! Veel plezier met het patroon dat jullie gaan kiezen! Groetjes,Martine

Dientje zei

Gefeliciteerd. voor de winnaars. Veel plezier met de mooie patronen van Ellie.
Groet,
Dini / Dientje

Ineke zei

Gefeliciteerd winnaars, wat boffen jullie met zo'n leuke prijs!

Truus zei

De winnaars allemaal gefeliciteerd met een mooi patroon van Ellen!
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat aan de winnaars. Maar stiekem vind ik het wel erg jammer dat ik niet gewonnen heb. Maar ik gun het de winnaars wel.

mieke zei

Gefeliciteerd.
en
Een fijne vakantie voor jullie.

grtjs Mieke

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames! Heel veel plezier met het patroon dat jullie uitzoeken...

Sandra Strampel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...