30 november 2016

Cadeautjes...


Even 'n kort berichtje, want ik ben me toch aan een leuk tussendoortje bezig! Van Gail Pan kreeg ik, samen met het blok voor de Winter Wandering, ook haar mooie nieuwe kerststoffen. Traditionele kleuren met gezellige afbeeldingen van vogels, kerstbomen,...

Just a short post, because I'm working on such a fun new quilt! Together with her Winter Wandering block, Gail Pan send me some of her beautiful new Christmas fabrics. Traditional colors with cute prints of birds, Christmas trees,...


Nog 'n klein werkje voor Kerstmis, dat moet lukken, toch? En dus werden mallen getekend, lapjes geknipt, patroondelen vastgestreken en de eerste 'cadeautjes' zitten al in elkaar. Hier alvast een voorproefje :o)

Fijne dag!

A small project which will be finished in time for Christmas. I cut the templates and fabrics, ironed the appliqué parts and pieced the 'gifts'. Here's a little sneak peek of the quilt so far ;o)

Have a nice day!

9 opmerkingen:

Marguerite zei

Mooie stofjes.
En het ziet er nu al leuk uit.

Truus zei

En dus weer een tussendoor projectje!
Mooie stofjes en je hebt vast een leuk patroontje bedacht.
Veel quiltplezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Marja Rijnsburger zei

De stofjes zien er in ieder geval al heel mooi uit.
Groetjes Marja 🎄🎄🎄

hobbyshop fugeltsje zei

Spannend deze sneak a peak. Zie er zo al erg leuk uit.
Gr. Miranda

Régine zei

Mooie stofjes! Ik zag ze inderdaad op haar site langskomen. Het wordt vast en zeker een heel mooi cadeautje; ben benieuwd naar het eindresultaat😊.
Groetjes, Régine.

Ineke zei

Dat zal vast prachtig worden.
Liefs, Ineke

Guusje, zei

Het ziet er al erg leuk uit. Ben benieuwd.

Anoniem zei

Pff, word ons "weeral" ;-) verlangd geduldig te zijn.
Het ziet er goed uit laat je ons niet te lang in spanning zitten?
Ik kijk al uit naar je volgende post.
Een beetje vroeg maar ik ben al in de stemming, dan wens ik je bij deze al goede feestdagen ,iemand moet de eerste zijn hé.
Groetjes Amber

Ellie's Quiltplace zei

@ Marguerite: Het wordt nog versierd met meer applicatie. Bijna klaar met de top intussen :o)

@ Truus: deze 'moest' even tussendoor, anders is Kerstmis al voorbij ;o)

@ Marja: het zijn snoepjes he! De lichtgroene met de vogeltjes is mijn favoriet.

@ Aleid, Ineke, Guusje: dankjewel :o)

@ Miranda: als hij klaar is kan ik hem helemaal laten zien. Nog even geduld ;o)

@ Régine: het worden heel veel cadeautjes ;o) Ingepakt, met een mooie strik rond!

@ Amber: dankjewel :o) Ik wil jullie niet in spanning laten zitten, maar zo is het nu eenmaal als je zelf ontwerpt, dan kun je niet alles altijd ruim voordat het klaar is al laten zien. Maar dit tussendoortje schiet goed op hoor ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...